BF GOODRICH G-GRIP 225/45 R17 94V XL
    Solicită informații

    BF GOODRICH G-GRIP 225/45 R17 94V XL



    102420

    Stoc epuizat
    406,86 lei
    Include TVA si EcoTaxa

    0 buc disponibile pentru comandă


    Eticheta eficienta

    Detalii ale produsului

    Marca
    BF GOODRICH
    Anotimp
    VARA
    Latime (mm)
    225
    Inaltime (%)
    45
    Diametru (inch)
    17
    Indice de sarcina
    94 - max 670 kg/anv
    Indice de viteza
    V - max 240 km/h
    Eficienta aderenta
    B
    Eficienta combustibil
    E
    Eficienta zgomot (dB)
    69
    Aplicatie anvelopa
    AUTOTURISME
    Marcaj XL
    DA - Anvelopa cu peretii laterali ranforsati pentru a putea sustine o greutate sporita
    Dimensiune anvelopa
    225/45 R17
    Garantie
    24 luni

    Accesorii

    Despre BF GOODRICH

    Cine este BFGoodrich? 

    Creata in 1870, in Statele Unite, de Benjamin Franklin Goodrich, din 1990 aceasta marca de anvelope apartine grupului Michelin. Renumite pentru performanta lor, anvelopele BFGoodrich reprezinta un termen de referinta mondial in competitiile automobilistice: raliuri, raliuri-raid  (Dakar), Baja… Marca americana si-a revendicat intotdeauna spiritul de deschizator de drumuri, impingand din ce in ce mai departe limitele competitivitatii. In momentul de fata, marca BFGoodrich se plaseaza pe locul 4 pe piata de anvelope 4x4 din Europa.

     

    Anvelopele BFGoodrich, termen de referinta mondial in raliuri: WRC si Raliul - Raid

    •    90% dintre piloti au ales anvelopele BFGoodrich.

    •    Castigatorul cupei Mondiale la Raliuri – Raid, incepand din 1999.

    •    Castigatorul raliului de la Dakar, incepand din 2002.

    Avantajele sportive ale anvelopei BFGoodrich:

    •    Cea mai buna aderenta pe sol uscat.

    •    Cea mai buna anvelopa din categoria sa din punct de vedere al comportamentului si al preciziei la volan:  un avantaj de 1,1 sec., in medie, la un circuit de 2400 m, in raport cu marcile concurente directe.

    •    Cea mai buna anvelopa din categoria sa din punct de vedere al franarii pe sol uscat : reducerea distantei de franare cu 3,25 m, in medie,  in raport cu marcile concurente directe, in conditii de franare la viteza de 100 km/h pana la oprirea vehiculului.